Od Krvavca do Kočne

Življenje ni težava, ki bi jo bilo treba rešiti, je pustolovščina, ki jo je treba živeti. (John Eldredge, Divji v srcu)

Spakiral sem vse filtre, stojalo ter dva objektiva, navil rolico črnobelega filma, vstal ob treh zjutraj in se odpeljal na pot v hribe. Imel sem vizijo, da bom naredil fotografije ala Ansel Adams. Ko sem ob 5:15 prispel na izhodišče, je sonce že pred mano začelo svoj pohod po Kamniško-Savinjskih Alpah. A glej ga zlomka, včasih ne gre vse po planu. Po treh fotografijah je na ekrančku začelo utripati "end" - film se je odvrtel do konca! Na kratko povedano: prišlo je do neznane napake, ki je na terenu nisem mogel razrešiti in ostal sem brez možnosti snemanja fotografij na film. Preostal mi je samo še telefon - nek poceni Lenovo smartphone - in odvečna teža fotoaparata in stojala. Tako tokrat nimam tako kvalitetnih fotk kot ponavadi, a sem si vseeno zadal izziv - prehoditi čim več v enem dnevu. Občasno sem si vzel nekaj časa za branje knjige, ki sem jo imel s seboj, ter za opazovanje ovac, konj in krav ter seveda sončnega zahoda. Prvi dan sem bil na poti 16 ur (od tega okrog 13 ur čiste hoje), v katerih sem prehodil nekaj več kot 22 kilometrov ter bil na vrhovih osmih gora. Večinoma je šlo vse lepo in gladko, razen na melišču pod Kočno. Tukaj sem se začel spraševati, zakaj to sploh počnem in potreboval sem kar nekaj volje, da sem nadaljeval. Ko sem se zvečer vrnil v Cojzovo kočo, sem bil utrujen kot še nikoli doslej. Velika porcija makaronov, spanje, zjutraj pa po malo drugačni poti nazaj na izhodišče. 

Ne sprašuj se, kaj svet potrebuje. Vprašaj se, ob čem zaživiš in pojdi to počet, kajti to, kar svet potrebuje, so ljudje, ki so živi. (Gil Bailie)

OPIS POTI

Prvi dan:

A. Planina Jezerca (1425 m) - B. Kriška planina (1515 m) - C. Dom na Krvavcu (1684 m) - 1. Veliki Zvoh (1971 m) - čez Ježa - 2. Kompotela (1989 m) - 3. Vrh Korena (1999 m) - 4. Kalški greben (2224 m) - čez Škrbino - 5. Kalška gora (2047 m) - Č. Cojzova koča na Kokrskem sedlu (1793 m) - čez Dolce in mimo bivaka - 6. Kokrska Kočna (2520 m) - 7. Jezerska Kočna (2540 m) - pod Dolško škrbino - 8. Grintovec (2558 m) - Cojzova koča.

Drugi dan:

Povratek iz Cojzove koče čez Kalce in planino Dolga njiva nazaj na izhodišče.

Zemljevid prehojene poti. Z rdečo je označen prvi dan, z modro drugi.

Dom na Krvavcu.

Vzel sem si kar nekaj časa, da sem lepo užival v družbi ovac pod vrhom Kalškega grebena.

Pogled z vrha Kalškega grebena proti Kočni in Grintovcu. 

Pot po grebenu navzdol proti Kalški gori in Kokrskemu sedlu.

Zavarovana pot čez Škrbino.

Včasih je pametno uporabiti opremo za samovarovanje.

Cojzova koča. V ozadju Grintovec in Dolgi hrbet,

Stezica proti Kočni, ki se odcepi od poti na Grintovec, je precej ozka in nevarna za zdrs po temle strmem pobočju.

Bivak pod Kočno.

Zgornji del melišča.

Mah ... všeč mi je bil tale oblak :) Sicer pa je tole Kalški greben z vrha Kokrske Kočne, v ozadju je Krvavec, spodaj dolina Suhi dol.

Zanimive skalnate formacije ob sestopu z Jezerske Kočne.

Ozek prehod, skozi katerega se je potrebno splaziti, potem pa za seboj potegniti še nahrbtnik.

Obris Storžiča v pozno popoldanski svetlobi.

Kalški greben ob sončnem zahodu, levo nad njim vzhajajoča luna.

Nekaj od tega je bilo že od prej, nekaj ran pa je svežih - ko si utrujen, se hitro podrgneš ob kakšno skalo.

Prvi selfie pod dolgem času :)

Planina Dolga njiva.

Prav domače - slovensko - se počutim, ko hodim mimo živali :)

Del smučišča Krvavec ...

... kjer se poleti pasejo krave :)

Komentarji

Priljubljene objave